از تو می گویم وقتی عاشقی....

از یه دل تنها به تمومه بیدلان صاحب دل!

از تو می گویم وقتی عاشقی....

از یه دل تنها به تمومه بیدلان صاحب دل!

شب های تنهایی من

        هیچ کس از دل غمدیده ی من هیچ نپرسید

 

                      که چرا

 

                   رنگ چشمان من از شب تارتر

 

                        هیچ کس هیچ نفهمید که امشب

 

                        همه ی حال و هوایم به هوای تو شکست

 

       هیچ کس زورق دستان تو را

 

      به درون نگه ساکت من

 

     با صدایی ژرف تر ز سکوت فریاد

 

                              هیچ ندید

 

                                              من چرا تنهایم؟

 

          من نمی دانستم که اگر شعله زند

 

                                   آتش عشق در تن من

 

                                                  می سوزم....

 

          من چرا سوختم و خاکستر خود ندیدم حتی

 

                  هیچ کس باغچه ی خانه ی من

 

                                        آب نداد

 

                                            وگلایور

 

                                               یاس ها

 

                                             گل((مینا))پژمرد....

 

         ماه بر تنهایی من می خندد

 

                               دور  ماه پر ز ستاره روشن

 

                                       دور من ابر سیاه غم بی تو بودن

 

                             من چرا تنهایم؟

 

                                         هیچ کس هیچ نمی داند....