از تو می گویم وقتی عاشقی....

از یه دل تنها به تمومه بیدلان صاحب دل!

از تو می گویم وقتی عاشقی....

از یه دل تنها به تمومه بیدلان صاحب دل!

من آمدم

من با سبدی از گل آمدم

او نشسته بود

او به انتظار من نشسته بود

من خندیدم

دوستانم را بوسیدم

او خوشحال بود

او فقط در نگاه مهمان ها بود

من رقصیدم

من با لباسی سفید با او رقصیدم

و من خواب بودم

مادر با کتک مرا بیدار کرد!

و پدر با خنده دعوا!.....

 

 

                      و چه رویای زیبا و همیشگی است این خیاال

                           و چه کودکانه به انتظارت ماندنم

                         اما افسوس که راه گریزی نیست

                               نه برای ماندن و نه برای رفتن

                           من هستی ام را بر روی لبان شب جای گذاشته ام

                                  و تنهایی ام را به باد خواهم سپرد

                                                   تا تو بیائی

تا تو برای همیشه بیائی

راستی

نگاهم  روی دل سنگت خوابیده

بیدارش کن

که وقت ،وقت رفتن است

 

پس تا بعد...

 

 

                                            20/10/84

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد