از تو می گویم وقتی عاشقی....

از یه دل تنها به تمومه بیدلان صاحب دل!

از تو می گویم وقتی عاشقی....

از یه دل تنها به تمومه بیدلان صاحب دل!

آغاز یک عشق..

اولین نوشته...

 

     کجائی؟؟

 

دلم نوازش حرفهایت را زمزمه می کند و اندیشه ام سرگردان خوبی های

توست.

 

 

دیشب دوباره آمده بودی ، خندیدی

 

 

                                   نگاهم کردی

 

                                          و باز هم مثل همیشه رفتی و من در حسرت نبودنت

 

                                                                خون دل را به خانه چشمانم ریختم.

 

اگر بدانم ستاره ای،آسمان را به دلم می ریزم

 

 

اگر بدانم دریائی،در تو غرق می شوم

 

 

و اگر بدانم بر درختان زمین لانه داری،یکایک شاخه ها را استشمام می کنم

 

 

به آن امید که از دیوان صفایت جرعه ای وفا بر دل احساسم بریزم و زندگی کنم.

 

 

                         باور کن حقیقت را می گویم،

 

                            آخر تو بگو،کجائی؟!!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
دیوونه خودتی شنبه 17 دی‌ماه سال 1384 ساعت 16:36 http://divoonekhodeti.blogsky.com

مدتی می شد که در آن شب تاریک پشت دیوار خانه شان قدم می زد
و بیخبر بود از اینکه پسر خلاف همسایه مدتی است که او را زیر نظر دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد