از تو می گویم وقتی عاشقی....

از یه دل تنها به تمومه بیدلان صاحب دل!

از تو می گویم وقتی عاشقی....

از یه دل تنها به تمومه بیدلان صاحب دل!

حرف های تو ُعزیز...

می گویم :دوستم داری؟

 

می گوید:آری بیشتر از جانم!

 

می گویم:دروغ می گویی...

 

بی آنکه چیزی بگوید، سرش را روی شانه هایم می گذارد و از خجالت دم بر نمی زند...

 

                                   آخر من ندانستم دوستم دارد یا نه؟

 

                                              ***

 عزیزم به زتو دنیای من نیست

 

                                     به غیر روی ماهت قبله گه نیست

 

 تو دانی این دلم بهر چه رسواست

 

                                     از آن قلب سیه پرس رو سیه کیست       

                                   

                                     

 

                                                           ***

 

می گویی:عاشقه....                می گوبم :منی؟!

 

 می گویی:دلتنگم برای....         می گویم:من؟           

 

  می گویی: می خواهم دور شوم از...... و دیگر نمی گویی

  

          

      به چشمانت خیره می شوم،پیش خود می گویی:کاش می دانستی که فقط این بار با تو بوده ام،...

 نگاهت را می خوانم و می روم....   

                              

                             ***                                  

 

               

                                   

               از دوستانی که با نظرای زیباشون منو شرمنده می کنن واقعا متشکرم

                این بار هم با حرفای نازتون به این صفحات غم گرفته ی من شادی ببخشین..

                   بازم منتظرم...

     

نظرات 8 + ارسال نظر
امین ( شاهزاده فارس ) پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 23:22 http://www.princeiran.mihanblog.com

سلام عزیز خدا نکنه چرا اشک نازنینت را من در بیارم . نه امیدوارم ناراحتت نکرده باشم منو ببخش و بازم به من سر بزن
عیدت هم مبارک

اسی جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:31

سلام گلم
خوبی
سلامتی؟
می بینم که هر شونصد روز یه بار میای اپ می کنی و خوشحالی
یه نمه پر کارتر بالام جان
شاد باشی

امین جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 20:01 http://princeiran.mihanblog.com/

سلام عزیز
خوبی اگر دوست داری جواب سوالتو بگیری برام با این ای دی تماس بگیر و فقط بدون عشق به نظر من یک طرفه نیست
و باید دو طرف عاشق هم باشن من هم خودم قبلا گفته بودم اهل دختر بازی نیستم چون شاید دختره منو دوست نداشته باشه و خیلی چیز های دیگه که بعد بت می گم این هم ای دی منه DJ_4min راستی من همیشه هم به دختر هم میگم خودتون انتخاب کنید و خودم دنبال دختری نمیرم بلکه وایمیسم تا اون که منو دوست داره خودش بیاد

فرزین دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 16:11 http://farzin72.blogsky.com

سلام مینا جان دوست مهربونم
سال نو به شما و خانواده عزیزتان تبریک می گم.امیدوارم سال شادی و آزادی برایتان باشد.
موفق وسر بلند باشید.

اشکان ربیعی... پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:44

ببین چگونه مرا از خودم جدا کردم
غریبه ها که مرا با تو اشنا کردند
غریبه های عزیزی که از نهایت ذوق
مرا به مستی چشم تو مبتال کردند
مرا به کوه نفس گیر عاشقی بردند
واز بلند ترین قله اش رها کردند

نازنین شبگرد جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 19:36 http://amirrony.blogsky.com

عیدت مبار خانومی ........... به یاد این جینگول که در نبود پینگولش نیست شده هم باش

رامین یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 16:29 http://www.cheraraft.blogsky.com

سلام مینا خانم.خیلی زیبا می نویسی.واقعا زیبا بود.موفق باشی.اگه دوست داشتی به من سر بزن.

پسر عمه سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:12


به کودکی گفتند عشق چیست؟ گفت:بازی. به نوجوانی گفتند عشق چیست؟ گفت:
رفیق بازی. به جوانی گفتند عشق چیست؟ گفت: پول و ثروت. به پیرمردی گفتند عشق چیست؟گفت: عمر. به عاشقی گفتند عشق چیست؟ چیزی
نگفت. آهی کشید و سخت گریست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد