از تو می گویم وقتی عاشقی....

از یه دل تنها به تمومه بیدلان صاحب دل!

از تو می گویم وقتی عاشقی....

از یه دل تنها به تمومه بیدلان صاحب دل!

با من بمان که تنگ تر از واژه های تنگ شدم....

من همانم که ز آرامش چشمان دلت

                                              سردترم   تنگ ترم

ز همه گل که در این خانه ی تنهای تو است

                                             زردترم    سنگ ترم

ز پرستوی خیالت که کشد پر به تماشای ستاره

                                 که رود سوی دیار هر کرانه

من فقط وسوسه ی ((ما)) و رهایی

تو ولی...ای صد افسوس  

               فکر تنهای جدایی....

این همان شعر غریب است

                 که بوصل تو بگفتم

                            به خیال تو بخفتم

من برایت بهترین عاشق

                             ز هر عشاق

   برایت جرعه ای از ماه می ریزم

ز چشمانم دل و صد راز لبریزم

 

تو ای محبوب قلب من

              مرو ای روشنی بخشم

                               که هیچم بی تو و در درد می پیچم

 

تو این شعر مرا در گوش

                        مکن ((مینا))ی خود مثل تمام

                                                         لیلیان باد فراموش....

بشو(( بی دل  ))....         بشو با من هم آغوش

که این عالم پر از ننگ است

مگو ای دل روم

                گویا دلت سنگ است!

         بیا با من صدایم

                         هم نوایم

          این دلم تنگ است....

                         این دلم تنگ است........

از این که لطف کردید و دلنوشته ی من حقیر و خوندید خیلی ممنونم                       

 

 

                               

 

نظرات 6 + ارسال نظر
دختری که هیچ کس و جز تو نداره دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 20:37 http://banooyemah.blogsky.com


سلام
ای رهگذر
با نگاه بی انتهایت
به عمق تک تک حروف و
واژه هایم بنگر و
آرام آرام
مرا همراه با این صفحه ورق بزن...
و بعد به رسم روزگار مراو
عمق نو شته هایم را
به دست فراموشی بسپار...
...آواره سر گردان...

داداش مسعود پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 17:52 http://shabemahtabiii.blogfa.com/

سلام مینا جان ...
وب لاگت قشنگه عزیز ...
زیبا و جالب نوشتی ...
خوشحال می شم به من هم سر بزنی ...
موفق باشی
یا علی مدد ...

عاطفه جمعه 9 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 13:49

سلام مینا جانم
وبلاگت؛شعرات؛عکسات و... خیلی قشنگن
امیدوارم قشنگتر هم بشن
سربلند باشی
عاطفه

نازنین که یه روزی شبگرد بود سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:27

سلام مینا جان . خیلی خوشمل بود . ببین . آدرس امیر رو میخوام . همونی که توی آدرسش ساحل داشت . اگه داری برام آف بذار .
قربونت

فرزین چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:24 http://abitar.co.sr

سلام مینا جان
ممنونم که به من سر زدی.
منم اومدم و همه ی افکارتو خوندم و خوشم اومدم و برات نگاهمو جا گذاشتم.
دوباره بهم سر بزن
موفق باشی عزیز

رضا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:42

سلام مینا جان
مطالب جدیدت خیلی قشنگن بهت آفرین می گم
دوست دارت رضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد