از تو می گویم وقتی عاشقی....

از یه دل تنها به تمومه بیدلان صاحب دل!

از تو می گویم وقتی عاشقی....

از یه دل تنها به تمومه بیدلان صاحب دل!

حرفهای منی که ناگفته ماند...

شکست این دل...

مگویید این شکستن کار ما نیست

              در این عالم به جز رستن روا نیست....

.

.

.

.

که شاید رستن هم....

 

                        . . .نه....کار ما نیست!!

                                                      ***

 

جوانی بر درختی تکیه کرده

                  نه عاشق بود و او نه شکوه کرده

       بیامد بوی باران...

       هرگز نفهمید...

                    

                                    درخت از گریه او گریه کرده...

                                              ***

صدایم کن ای مهربان

                                ای با ما غریبه  با دیگری آشنا

 صدایت نیاید به گوشم......     

                                      نکند میکنی دیگری را صدا؟

 

          

            

نظرات 7 + ارسال نظر
گروه سوداگرانه چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 22:16 http://sovdagar.blogsky.com

سلام خانومی..چقد قشنگ بود....
وبلاگ خیلی قشنگی داری....قالبش مثه بلاگ ماست
دوست داشتی یه سرم به گروه ما بزن...
راستییی
اووووولللللللللللللللل

کهنه فروش داد میزنه چراغ شکسته میخریم..... کفشای پاره میخریم .... اسباب کهنه میخریم ..... بی اختیار دادمیزنم : کهنه فروش قلب شکسته میخری ؟؟؟




حمید چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 22:41

خیلی قلمه زیبایی داری

نازنین که یه روزی شبگرد بود پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 19:47

سلام مینای عزیز . خیلی قشنگ نوشتی . حالیدم .

فرناز طهامی شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:36

سلام عزیزم واقعا وبلاگت زیباست
برات آرزوی موفقیت می کنم
شعرهایت واقعا عالیه

حمید سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:08

سلام خانوم خوبی؟
خیلی وقته نیستی.اومدی یک سری هم به ما بزن خوشحال می‌شم.

موسی پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:41 http://www.moosakalim.mihanblog.com/

زیبا بود
قشنگ
مثل رویاها
جوانی کنار درخت
باد آمدو برد
غصه هایش را

مجتبی دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:40

او ...
با سلام و عرض ادب

خیلی مطالب شما جالب است . خیلی زیبا .
توی این دنیا آدم می مونه حرف دل را باید به کی بگه اونجای که آدم کم می آره یهو صدای می آید که می گه ای آدمی زاد من که ترا آفریدم و همه چیز را به خاطر تو خلق کرده ام . ترا به خاطر خودم به وجود آورده ام چگونه می توانم ترا فراموش کنم در صورتی که من همیشه و همواره در کنار تو و با تو هستم .

صدای می آید که می گوید به خودت نگاه کن . چقدر بزرگ شدی ... .
با اینکه تو من را همیشه فراموشمی کنی ولی هیچ وقت گله نکردم . زیرا دوستت دارم .
و ... خدا بزرگ است ...
دلها با یاد خدا آرام می گیرد .

دختر دایی من را همیشه دعا کن .


با تقدیم و تشکر
پسر عمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد